29 Haziran 2008 Pazar

SEN BILMIYORDUN




Gitmek istiyordum gitme diyordun
Beni karanliga itme diyordun
Eskiya kalbime hükmediyordun
Herkesten farkindim sen bilmiyordun

Sen beni üzüyor incitiyordun
Ben sana kirgindin sen bilmiyordun
Kalbimi kiriyor acitiyordun
Ben sana dargindim sen bilmiyordun

Sen benim uykumu kahreden korkum
Sen zehir zemberek sen zehir zakkum
Sen benim cezamdin ben sana mahkum
Ben sana sürgündüm sen bilmiyordun

Sen yangin cikarir ben söndürürdüm
Sevmesem dünyani ters döndürürdüm
Seni sürüm sürüm süründürürdüm
Ben senin korkundum sen bilmiyordun

Sen bana günahtin sen bana yasak
Helale uzakti düstügüm tuzak
Ben sana tutkundum ben sana tutsak
Ben sana vurgundum sen bilmiyordun


Bir yavuz hirsizdin dikleniyordun
Sustukca sabrima yükleniyordun
Sen hic beklemiyor bekleniyordun
Ben sana yorgundum sen gelmiyordun

Hiç yorum yok: