29 Haziran 2008 Pazar

Ben seni sevdimmi..? Hic sevmedim...!


Gözlerindeydi gece
Geceydi gözlerin
Gecelerde cökerdin icime
Düsünceler zindana düserdi
Karaydi kapkara senli yanlarim

Ben seni sevdimmi hic....? sevmedim...!
...Ben karalari sevdim...
Bir sözdü sevgi
Sözü sevmekti
Sende hep sevgi kokardi
Sözlerin mimiklerin sevgiden ibaretti...!

Ben seni sevdimmi hic....? sevmedim...!
...Ben sevgiyi sevdim...
Candin, yasamaktin, hayattin
Dünya senle bir ayri güzeldi
belkide yeniden dogmakti

Ben seni sevdimmi hic...? Hic sevmedim..!
Ben hayati sevdim..!

Aciydi sensizlik
Ben seni sevdimmi hic....? sevmedim...!

Aciydi sensizlik
Varliginda gizemli acilar dokurdu yüregim
Yoklugunda mimlenirdim acilarin noktasina
Sen ha varken,ha yokken
Acilarini nefeslerdim

Ben seni sevdimmi hic...? Hic sevmedim...!
Ben acilari sevdim..

Tebessümler buruktu ardin sira
Bir adinda hasretti sol yanimda
Sen beni anarken sizlardim
Aglamak hak,gülmek haram gibi
Mutluluga ve mutsuzluga aglamak

Ben seni sevdimmi? Hic sevmedim..!
Ben aglamayi sevdim..

Gözyasini sevdim...
Hüsrani sevdim...
Hasreti sevdim...

Ben en cok yalnizligi sevdim...

Hiç yorum yok: